Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 16 mars 2008

En semla i knät och schlagerkväll

Igår var en stressig dag. Som slutade ILLA!
Började med att jag öppnade paketen med kläder som kommit
på posten i fredags. Provar och upptäcker att 1 klänning är
förstor och att i tunnikan hade ramlat av 2 knappar. Och den
ska jag ju ha på mig i eftermiddag.

Eftersom vi inte har mycket till sysaker så ringer vi Connys
mamma och åker dit i panik! Ja nästan i alla fall. Vi var där halv
10. Inte illa för att vara oss. Hemma igen 12.20. Ska var i stan
om typ 2 timmar. Matar barnen och somnar dom. Oliver vill så
klart inte sova direkt! Förbereder maten inför kvällen och gör
oss klara och åker och kommer inte allt försent. Bara en
kvart...räknas ju knappt som sent :P

Pappsen fyller år på onsdag så det var lite kalas för honom. Fikar
lite snabbt....Syster lägger en semla i knät. Är så ledsen att jag
inte fick det på bild!!! Blev bara en snabb runda eftersom det var
melodifestivalen och en dejt med Jessica och Mange var
inplanerad på kvällen. Under kalasets gång lyckades jag och Conny
oxå beställa eller förhandsboka 2 spel till Wii. Mario kart och Wii
Fit!

Hemma igen åker finkläderna av och mysbrallorna på. Sen börjar
jag på maten och den är klar precis när Jessica och Mange
kommer! Jag e så bäst! Hehe!

Kvällen var så lyckad. Melodifestivaelen is the shit! Speciellt när
BWO är med! Dom är så bra och Martin e ju fin att titta på oxå.
Men hela kvällen förstördes när Perelli vann! Visst låt e väl rätt
bra och hon har väl rätt bra chans, men inte som BWO. Alla
snackar om att Carola e så divig och snackar massa skit. Det
gör ju Perilli med!

Idag har varit en slappe och städdag!

Inga kommentarer: