Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 13 mars 2008

Fika och skumt telefonsamtal.

Två mornar i rad har Simon somnat om när han vaknat vid 5,
och i stället sovit till 6. Helt klart uppskattat!

Igår var jag på Eurostop och fikade med mamma. Händer inte
så ofta så det var trevligt. Köpte en hatt till Oliver som han ska
på dagis på måndag. Dom ska ha påskfest och han ska vara
påskgubbe. Dom hade bara en zorro-hatt, men jag köpte lite
fjädrar som jag tänkte limma dit!

Precis innan jag skulle åka ringde det nån skum människa.
Säger bara Hej det var länge sedan. Trodde det var en
kompis till Conny. Men när han frågade hur det är så insåg
jag att det inte var han, för han pratar aldrig så mycket med
mig. Men jag svarade att det var bra i alla fall. Då frågar
människan om jag hör vem det är. Nej det gjorde jag inte.
Fick bara en massa Hallå hallå hallå till svar. Hade inte riktig
tid med det just då så jag la på! Han ringde inte upp igen så
det var nog inget viktigt! Varför inte bara presentera sig
direkt när man ringer nånstan???

Inga kommentarer: