Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 19 mars 2008

min dag

Haft en skön dag.
Efter Oliver och Simon blivit lämnade hos mina päron så åkte
jag till Eurostop för att lämna in min telefon, men som tur va så
behövdes inte det. Dom fixade den på plats! Gött! Hade inte
velat lämna in den.
Sen åkte jag till badhuset. Dagens motion bestod av 20 minuters
simning. Inte så mycket kanske men min stackars kropp är
otränad och fick en chock. Efter 2 vändor i bassängen trodde jag
att jag skulle dö. Nja inte rikigt kanske, men i alla fall! Sen
passade jag på att bada lite i bubbelpoolen oxå. SKÖNT!
Sen åkte jag till Solina och solade. Blev brun och fin. Men dom
hade tagit bort hörlurarna med musik. :( Illa!

Imorgon ska jag följa med Conny till sjukhuset, dom ska ta fler
prover och dom ska prata medicin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt du har haft det!! Vad är det med Conny.. sjukhus??

Anonym sa...

Vad är Solina för något? höhö jag heter Solina =)