Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 10 mars 2008

oväntat besök

Lördagskvällen hos kusin var trevlig. Vi åt god mat, drack gott och
pratade. Sen blev det melodifestival och efter det blev det lite Wii.

Jag i lördags

Det hade gott bra med barnen. Det enda som jag blev irriterad på var
att vi bad dom ringa när barnen somnat. Kan alltid slappna av mer
när man vet att dom somnat. Men dom ringde aldrig. *morr*

Igår var en riktig slappe dag. Kollade lite film och så innan vi hämtade
barnen. På vägen hem så bestämde vi oss för åka till Spånstad för att
köpa mat. Där fanns en Jessica och en Mange som följde med oss hem
och åt, sen somnade vi barnen och spelade lite wii.
På lördag e det schlagerdejt med dessa 2 underbara människor!

Simon vaknade 04.40 i morse... jag är inte pigg idag!

Inga kommentarer: