Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 6 mars 2009

Det västa tänkbara?

Nja kanske inte riktigt, men nästan! Min dator är trasig! Me not like! Så det blev lite pillande går, fra med kruvmejslen, men jag insåg att den behövs lämns in. Så det blir en runda till onoff efter skolan. Ska gnälla lite på dom, sist jag lämnade in min dator, den gamla, så tog det 7-8 veckor innan jag fick tillbaka den!
Är bara så förtvivlat upprör över detta. Jag klarar mig inte utan dator.... Tur att Conny har 2 :P

Sk försöka ta mig samman och bli glad igen. Det är ju bästa dagen i skolan idag! 2 slappa lektioner och massa bubbel!

Håller på att bli förkyld oxå... Skulle egentligen varit och lämnat blod idag, men får ringa och säga att jag inte kan komma sen...

Nä dax att ta tag i dagen....

Inga kommentarer: