Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 15 mars 2009

Fikasöndag/glasögonsöndag

Ja det är väl både och... Har bakat och fikat med kusin idag. Och nu sitter jag här med glasögonen på. Ska göra synundersökning imorgon och så måst ögonen ställa om sig eller nåt. Blä för gladögonen i alla fall!

Igår var det en riktig bra dag... i stort sett hela dagen var bra. Började med att åka in till stan och kolla ut glasögon till mig. Så nu ligger där 2 par glasögon som Conny valt ut till mig. :) Sen blev det lite käk i stan och vi gick och kollade lite. Hem till mamma och pappa en runda på lite kalas, sen åkte vi hem och Jessica och Mange kom. Det var ju melodifestivalen.... Tragisk final rent ut sag. Jag skrattade så jag grät när operatanten vann! Hur fan gick det till?
Sen efter det såg vi på Twilight....igen. Men Jessica och Mange hade inte sett den. Dom tyckte oxå den var kalas bra. Så bra att jag förhandsbokat den...så snart har jag den på riktig DVD. Sen efter det började vi kolla på Johan Glans...mer skratt...
Jessica och Mange åkte hem vid 1...sen vaknade Simon klockan kvart i 6 imorse... Gissa hur pigg jag e nu!

Inga kommentarer: