Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 31 mars 2009

Sista dagen

Månadens sista dag....fattar inte var tiden tar vägen. Tyckte det nyss blev nytt år och det är redan April...eller ja imorgon.

Det var i alla fall en händelserik helg. Olver har slutat med nappen... I lördags var vi på cirkus, men tyvärr fick jag gå ifrån på grund av min allergi. Kom på att jag e väldigt allerisk mot kameler. Så nån sån ska vi inte ha som husdjur i alla fall. Sen på kvällen hade jag och Jessica myskväll....såg på Twilight så klart! :)
Sen på söndagen var vi på Mora träsk, alltid lika kul! Oliver var lite trött eftrsom han sovit lite knas utan nappen, men Simon var helt klart på det!

Sen igår började jag banta på allvar. Kära Carina har pratat på om Allévo den sista tiden. Så jag tänkte jag skulle ge det en chans. Så jag e inne på andra dagen och tja vad ska jag säga. Det är ätbart men är lite hungrig. Men jag överlever! Nu ska jag lyckas gå ner mina kilo!

Ska snart ha datalektion och då blir det väl mer inlägg!

Inga kommentarer: