Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 4 mars 2009

Redan onsdag?

Tiden går så fort att jag inte hinner med...
Var ledig halva dagen igår, svenskan var inställd och vi hade fått massa uppgifter att göra. Vissa helt galet svåra. Jag är inte bra på att tolka texter. Sen var det datalektion på eftermiddagen, segt att höra in till skolan halv 1.

Idag är det å onsdag och jag är ledig som vanligt. Men har 1000 saker att göra. Fortsätta med svenskan och jag måste läsa ut min bok oxå. Sen ska psykologin göras oxå. Och där är tvätt som ska vikas och tvätt som ska tvättas. Samtal ska ringas. Och jag ska se om jag kan lura hit min mamma och få lite hjälp med att färga mitt hår. :)
Låter som en jobbig dag....barnen är på dagis i 6 timmar...undrar om den tiden räcker till?

Inga kommentarer: