Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 11 mars 2010

Bloggfix!

Har fixat lite bloggen. Vad tycks?

Har även tagit bort mina 2 andra bloggar. Har tyvärr inte tid att sköta dom. Och jag gillar inte missköta bloggar...då är det lika bra att ta bort dom.

Imorgon är det fredag. Ska jobba på akuten imorgon. Det gillar jag!

På lördag blir det mys här hemma. Catarina och Per kommer och kollar på melodifestivalen. Hade bjudit in Helen oxå men trodde inte hon skulle komma, men fick sms nu ikväll att hon kommer! Fan va nice! Har inte träffat henne på evigheter!
Blir lite mat, vet inte rikigt vad ännu. Potatisgratäng eller potatissallad och nåt kött lutar det väl åt. Med min goda sallad till såklart.

Ska åka och handla imorgon efter jobbet så jag får ta och bestämma mig imorgon under dagen!

Inga kommentarer: