Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 9 mars 2010

I nöden prövas vännen...

Ja det heter ju så... I nöden prövas vännen....jag får väl säga vännen och familjen!

Har haft det jobbigt ett tag nu, även om det är mycket bättre nu så har jag mina upp och nedgångar. Och det är nu det verkligen visats vilka som bryr sig och vilka jag kan lita på. Underbara människor i min närhet jag aldrig vill vara utan. Som lyssnar och ställer upp helhjärtat!
Detta är mitt tack till er!

Först till Conny! Älskar dig så otroligt mycket. Kan inte säga det ofta nog! Och det går definitivt inte att förklara hur mycket jag älskar dig, finns inga ord för det! Tack för att du ställer upp. Tack för att du finns här, och tack för att du står ut med mig!


Sen syster yster! Tack för att du lyssnar och är klok åt mig oxå när jag inte är det! Älskar dig!


Sist men absolut inte minst Anette! Har tackat dig förut och gör det igen! Tack för att du är världens bästa Liten! Är så glad för att vi är vänner, trodde vår vänskap skulle ringa ut i sanden när du flydde stan. Är glad att den inte gjorde det!
Tack för att du lyssnar och kommer med råd. Önskar du bodde lite närmare bara. Typ andra sidan dammen! Bara en liten promenad bort.
Du är den bästa vän man kan tänka sig.
Älskar dig gums!

Men vi måste fixa ett bättre bild på oss! Detta är den enda jag har. Syns ju att det var ett tag sedan...och några kg sedan! :P

Inga kommentarer: