Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 8 mars 2010

Jobbat idag..

Blev inringd imorse. Blev ett par timmars jobb...nästan 7 timmar närmare bestämt! Ska jobba imorgon oxå. Är så skönt att ha ett jobb att gå till. Är så glad och stolt att jag fixat detta HELT själv! Jag kan!

Har mått mycket bättre idag. Sov 9 timmar i natt, det hjälpte nog till en del! Behöver min sömn för att må bra. Så det blir ingen sen kväll här i kväll.

Har nog glömt att skriva att barnvakt är fixad till 21-23 april så det blir ett äventyr med Tanja! Fackkurs i Viskadalen here we come!
Jag är ju inte så insatt i facket så det kan nog vara intressant! Och Tanja är alltid bra att vara med! Hon är lätt att prata med...vi är rätt lika, i alla fall på vissa punkter. Man blir glad av att vara med Tanja, och det är precis vad jag behöver....omge mig med människor jag tycker om och som jag blir glad av!

Inga kommentarer: