Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 4 mars 2010

Snart helg!

Ja då är snart torsdagen över...imorgon är det fredag....gott! Skönt att vara lite ledig när man jobbar och sliter! :) Ska nog inte göra så mycket i helgen. Koka kalops och städa. Mina föräldrar kommer nog hit på lördag och äter med oss och då är kalops beställt!
Sen blir det ju lite melodifestival oxå. Köpte skivan idag, lyssnar på den nu. Årets bästa låt är Anna Bergendahl med This is my life! Älskar den låten!!!!!

Idag kom mitt paket från Nelly! Trodde jag hade beställt 10 par trosor, men det var visst bara 9. Men det räcker ju ett tag :P Är i alla fall glad för mina nya fina trosor!

Idag var jag på första besöket hos kuratorn. Gick över förväntan. Var lite orolig för att det skulle vara svårt att prata men det var det inte. Hon var jättebra, och fick mig att tänka efter lite och se mig själv på ett annat sätt. Allt jag tyckte var negativt med mig vände hon till nåt positivt. Ska dit igen om 2 veckor och ser verkligen fram emot det! Tror detta kan hjälpa mig ytterligare!

Funderar lite på vad jag ska göra nu...sova, spela eller läsa... hmmm

Inga kommentarer: