Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 6 november 2007

Halsduksproblem

Jag e rätt störd! En bra början på inlägger tycker jag!

Jag slängde min bästaste halsduk för ett tag sedan! Den var lååång, varm mjuk och gosig. Men SÅ ful! Den var ljusblå och luden! Var väl modern för 10år sedan! Så jag slängde den. Och nu hittar jag ingen ny!
Köpte ju en vit på ellos, jättefin med bollar och allt. Men det stack mig.
Jag är jättekänslig mot stickiga saker... Har nästan inga stickade tröjor. För dom sticks.
Så den vita halsduken fick åka tillbaka till ellos och idag skulle jag leta efter en ny!
Gick sådär. Hittade en jättefin röd idag..vill gärna ha en röd..tycker det är fint...Passar både till brunt och svart...och jag har ju en brun och en svart vinterjacka, dessutom röda vantar....
Provde den länge och väl på hm. Tryckte den mot halsen och hade på mig den en bra stund. folk trodde nog jag var galen. Men men jag bjuder på det. Köpte den och när jag kom hem så stack den mig.... Det gjorde den i affären oxå men bara ytterst lite...men mer när jag kom hem! Blir tokig! Fanns inte en enda halsduk i bomull. Alla i akryl eller nåt ännu värre!



Ska prova den lite till...annars får jag lämna tillbaka den oxå... Och då skiter jag i att köpa nån ny.

Jag saknar min blåa, ludna fula halsduk...fast man fick ludd i munnen ibland...varför slängde jag den?



Detta är mitt straff nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vilka bekymmer du har gumman =)