Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 26 november 2007

Helgen

Var en rätt lugn helg.
I lördags åkte vi in till maxi och handlade mat... sen åkte vi hem igen :P På kväll kollade jag och gubben på Harry Potter, eller började se...vi har inte sett klart ännu.Men det vi sett har varit bra i alla fall.

I söndags var syster här och vi skulle ta lite julkort på barnen och hunden tillsammans och på bara barnen. Jobbigt värre! den enda som var still var Simon.. blev ett par fina på honom... Är lite tveksam på om nåt annat blev speciellt bra!
Sen skulle vi varit på julskyltning i Laholm men det regnade som attan. Så det blev en fika hos mor och far i stället.

Idag har jag äntligen tagit tag i vikten igen. Var ju jätteduktig innan jag fyllde år för att komma i kjolen, sen dess har det gått DÅLIGT. Eller dåligt och dåligt. Jag har inte gått ner mer. Men nu så! Nu har jag ju ett mål igen och motivationen är på topp! Dock är jag hungrig mest hela tiden!
Ikväll är det föräldrarmöte på dagis...ska bli kul!

Nu ska jag gå och hämta storfjant på dagis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för ett mål?
Är det hemlisen? Berätta snart tack :P