Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 1 november 2007

PB

Kvällen har varit lugn...Hämtade barnens pepparkakskläder innan...testade Olivers han var sååå söt. I paketet fanns oxå en halsduk till mig. Men har dock inte bestämt om jag ska behålla den ännu.

Fick en fråga om att låna pengar idag..men hade inga att låna ut :( Känns taskigt, men har man inte är det inte så lätt. Sorry Gumman...


Blev oxå ett avsnitt prison break. Det är ju så bra,men blev besviken på dagens avsnitt, gick inte som jag ville...
Och Wentworth Miller är så snygg. Blir mobbad för det här hemma... :P Sånt man får ta...hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe.. den var väl fn halsduken!! :D Ingen fara gumman.. det löste ju sig ändå..

jaa.. tittar ju inte prison break åså men han är snygggg!!! :P
puss o kram gumman!!

Anonym sa...

hej jag kollar på på Prison Break jag tycker att Prison Break är skitbra film och jag gillar han Wentworth Miller i Prison Break jag tycker att han är söt snygg och sexig