Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 28 november 2007

Städat och fikat

Idag har jag städat lite...dammsugit och plockat lite.
Sen åkte vi in till stan och hämtade nya åkpåsen till vagnen. Hoppas det blir kallt imorgon så vi får prova den!
Sen åkte vi vidare till Eurostop och skulle hinna hitta en mössa innan vi skulle fika. På hm hade dom bara för tjocka eller för fula mössor. Simon kan ju inte ha nån ful mössa heller. På Lindex hade dom typ 5 mössor totalt... HUr kan det finnas så lite mössor MITT I VINTERN? Gick in på kappahl och där var oxå ett dåligt utbud, men hittade en fin med tigger på. Inte vad jag hade tänkt mig men men.

Sen skulle vi träffa kusin Pernilla kl 4... trodde först hon glömt bort mig men kom på att hon är ju en Hallberg och vi kan ju inte passa tiderna riktigt! Kvart över kom hon. :)
Fikade på espresso house och pratade lite strunt.

Inga kommentarer: