Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 14 januari 2008

Bästa besöket har åkt hem :(

Har haft bästa helgen på länge. Massa skratt och spelat wii
så det värker!
Vi har varit på fynda och köpt present till Sonny och Liten
köpte skor. Var uppe på tok förlänge den kvällen. Blev en
del prat om Janne i kalasbyxorna. Mycket youtube och
mycket google. Hittade en spännande blogg...med skumma
bilder i.
Hon åkte hem idag och det blev genast tomt och tyst. Gubben
min förstod att jag var ledsen och kramades lite extra när han
kom hem. Blir alltid lite ledsen när Liten åkt hem. Varför bor
du så långt bort? Det var så mycket bättre när det bara var
en damm emellan.

Imorgon ska det beställas ring... bara 1 månad kvar nu så det
är verkligen på tiden.

På lördag kommer Ida och Elin och hälsar på. Sen på kvällen
ska vi på fest hos Sonny. Ska se om jag kan tigga till mig en ny
tröja av gubben....har inget att ta på mig.

Nu ska jag gå och krypa ner hos min sovandes älskling och
hoppas på att dom små älsklingarna sover hela natten lång!

Inga kommentarer: