Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 24 januari 2008

förkyld

Är pissigt jävla förkyld...borde väl egentligen bädda ner mig i sängen, men inte så lätt med 2 hulliganer hemma. Fast i dag ska Oliver iofs till dagis, men jag tror inte det blir mycket mer vila för det.
Som om inte förkylning räcker så är jag trött som få. Simon har ju hostat i över 1 månad nu och i natt kräktes han slem som bara den. Har aldrig sett så mycket slem. Stackaren var helt vettskrämd och tittade på mig med sina stora ögon och hade han kunnat hade han nog sagt rädda mig mamma! Men allt slemkräk kom i alla fall i toa och lite på Simons pyjamas så lite tur hade vi allt!
3 veckor kvar idag! Jisses vad tiden går fort... På lördag ska vi ner till Dreamcakes och prata tårta :D
Nu vaknade Oliver så han ska få lite välling!

Inga kommentarer: