Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 8 januari 2008

mycket att göra idag.

Idag ska jag ringa dom där samtalen jag skulle ringt förra veckan. Fick inte tag i alla...bar skatteverket. Dom skulle skicka papperna vi behöver.
36 dagar kvar nu...

Idag ska jag oxå skriva ett brev...ska ju snart börja jobba så det är väl dags att ta tag i sökandet nu och då kan det vara en bra början att skriva ett brev att skicka ut.
Kom på idag att Simon börjar på dagis om 4 månader. Jisses...var har tiden tagit vägen? Har ju inbte jobbat på väääldigt länge...kan ju säga att jag har ångerst över att börja jobba, men samtidigt ska det bli skönt! Konstigt att det känns så! Iofs har jag väl ångerst för allt okänt...

På tal om Simon den lille lussekatten så har han i dag rest sig upp i sängen. Så nu kan busen stå upp oxå! Den ungen är helt vild!

Min plan är oxå att lägga upp lite bilder på bilddagboken..folk tjatar om att det var länge sen nu och det var det väl oxå!

Inga kommentarer: