Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 29 maj 2010

Det värsta med mig.

Ja det är väl att jag är så otålig! Kan inte vänta. Vill jag ha nåt ska det vara NU eller helst igår! Det gäller både om det är saker jag vill ha eller om det är nåt jag vill ska vara på nåt speciellt vis.

Just nu är det extra jobbigt eftersom jag vill ha en sak jag inte kan köpa just nu. Samtigt som det är något som jag vill ska vara som jag vill. Och jag VET att det inte kan det. Inte just nu i alla fall. Kanske längre fram så jag får lugna mig och hoppas på det bästa.
Och saken jag vill köpa kan jag snart köpa oxå. Men det var ju det där med att vänta...

Annars har dagen varit bra. Men jag är trött som fan nu. Det är jobbigt att hålla kalas. Ska sova nu. Godnatt världen

Inga kommentarer: