Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 9 maj 2010

Nu gäller det!

Japp nu inleds projekt Rhodos 2010! :P Ska ha gått ner 4-6kg innan vi åker! Har en plan uppgjord oxå!
Det har ju blivit lite mycket godis m.m den sista tiden. Jag går ju inte upp i vikt av det eftersom jag springer runt mycket på jobbet, men jag vill ju gå ner så nu är det dags att ta tag i det!

Den sista tiden har jag nog ätit godis, kakor, glass eller skräpmat varje dag...inte mycket varje dag men nåt. Så det som jag börjar med först är 1 godisfri dag i veckan. Då innefattar det även läsk, kakor och glass m.m. Sen ska jag utöka det till 2 fria dagar och sen 3 fria dagar. Fick det tipset av min kurator.

Sen ska jag köra wii fit minst 4 dagar i veckan och dom dagarna jag hinner ska jag gå på galjberget innan jag åker hem från jobbet. Men det får ju vara dom dagarna jag slutar tidigt.

Igår var jag och handlade och köpte hem bland annat Allevo och naturdiet. Köpte hem naturell yoggi och müsli. Så nu blir det lite sånt igen. Köpte oxå hem frukt jag ska ha med mig till jobbet och äta till Allevon och mellan målen.

NU JÄKLA!

Inga kommentarer: