Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 19 maj 2010

Sova?

Är trött och borde sova nu. Men har fastnat här. Som vanligt!

Kvällen har varit bättre än dagen. Kanske för att jag bestämt mig för att må bra. Och för att jag har världens bästa vänner och världens bästa älskling. TACK för att ni finns här för mig när jag behöver ventilera och tack för att ni kommer med råd och för att ni gör så att jag känner att det finns folk som ställer upp för mig och stöttar mig hur jag än mår! Älskar er!!!! <3

Jag fixar detta! Trodde ett tag idag att jag var på väg ner i det svarta hålet igen...allt bara snurrade och jag tyckte jag sögs neråt, men så finns ni där och drar upp mig igen. Jag halkade av min nya väg och jag fick en knuff så jag kunde ta mig tillbaka! Får se vad som händer nu...men jag är tillbaka igen!

Imorgon är det dax för kuratorn igen... känns alltid bra att gå dit. Sen ska jag snabbt hem och sen gå på vernissage på dagis!

Inga kommentarer: