Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 30 maj 2010

Min dag!

Jag har hunnit med en hel del idag...

Började med att flytta över alla Olivers kläder från byrån som varit i mitt datarum innan. Han kläder fick flytta tillbaka in i barnens rum. Jag flyttade på dom när Oliver var sådär 1,5-2 år eftersom han hela tiden drog ut ALLA, och då menar jag verkligen ALLA kläder från garderoben och slängde dom på golvet. Och så jäkla roligt tycker jag inte det är att vika kläder! Så dom åkte ut ur rummet.

I alla fall! När vi gjort det så tömde vi den blåa bokhyllan och jag bar ut den i garaget...på kuppen lyckades jag skada min hand på nåt sätt... så jag har ett fint sår och den gör ont...men jag har plåster med döskalle på så det känns lite bättre då!

Sen när Conny vaknade så bar vi in byrån på deras rum så dom kan använda den till leksaker och böcker.

Har hunnit med att tvätta av Oliver tripp trapp-stol med ångtvätten, vi ska sälja den. Nån som vill köpa?

Vi har varit på eurostop och köpt kläder till barnen. Sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt lite kvällsmat...

Barnen har nästan precis somnat och jag ska nog oxå snart gå och lägga mig!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Är så glad att du är här igen! <3

Inga kommentarer: