Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 20 maj 2010

Stark!

Gårdagens svacka är borta idag. Tror att anledningen till att jag mådde så dåligt var att allt kom tillbaka. Alla känslor över hur dåligt jag mått. För idag har jag varit lika glad och stark som vanligt! En bra känsla!

Har varit i stan och shoppat lite idag, nya skor och trosor! Skönt att bara gå och dra i solen! Tänka på mig själv lite!

Var hos kuratorn idag oxå. Hon tycker jag har förändrats jättemycket dessa månaderna. Hon sa att jag är mycket gladare, tryggare och säkrare på mig själv. Och jag tror hon har rätt. Idag var oxå sista gången bestämde vi. Dom andra gångerna jag varit där har jag varit lite rädd för att hon skulle säga att vi inte behövde träffas mer, men idag när hon faktiskt sa det så kändes det helt okej. Så jag tror det kommer gå bra. Sen sa hon att jag så klart fick ringa om jag behövde komma igen.

Inga kommentarer: