Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 17 maj 2010

Nu har jag varit dålig igen!

På att blogga alltså... Men men har inte haft nåt vettigt att skriva heller...

Inte för att jag har det nu heller! Men men!

Har slagit in presenter nu i kväll. Simon fyller 3 år imorgon! Fattar ingenting han var ju nyss en bebis! När blev han såhär stor? Kan nån förklara??

För 3 år sen...såg det ut såhär...Inte klokt vad tiden går!!! Goa lilla Simon!!!

Tänkte berätta lite vad som hänt sen sist....hmm inte mycket tror jag. Jag jobbar ju mest. Men i helgen var det kalas på busfabriken för Olivers kompis. Kul att se Oliver leka med sina kompisar! Och just det i fredags tappade Oliver sin första tand oxå! Snacka om att han var stolt!

Har mått lite knas i helgen. Lite down sådär. Har försökt komma underfull med varför men kommer inte på nåt...ångesten kommer väl från ingenstans.... Men jag kämpar på....

Den 25:e blir det Ullared med Tanja och Carina. Skönt att komma iväg lite och shoppa är ju alltid kul!

Inga kommentarer: