Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 18 februari 2010

Hemma...

Så skönt att vara hemma...har varit en lite galen dag idag!

När klockan var 10 i 6 imorse ringde Tove och frågade om jag kunde städa vårdcentralen i Oskarström i stället för att komma in till stan. Och det kunde jag så klart!
Sen när jag kom hem ringde jag Tove, pratade lite om imorgon och så. La mig på soffan och tänkte ligga där...men 30 minuter senare ringer hon och frågar om jag kan jobba mer! Ja svarade jag, men bara till strax efter 2. Så jag åkte in till sjukhuset och jobbade i 1 timme och 20 minuter.

Sen åkte jag bort till doktorn. Vi pratade lite, jag tog upp mina teorier och han tror jag har rätt! Jag ska i alla fall höja dosen på min medicin ytterligare och ta dom i ca 8 månader. Så får vi se om jag klara mig utan.
Han sa oxå, eftersom vi pratade om att det kommer ta lite tid att bli bra, att detta har byggts upp under långtid så det är klart att det kommer ta tid att må bra igen!
Men jag är på rätt väg och det är huvudsaken!

Känner mig så nöjd med dagen, fast det har varit lite körande hit och dit...

Inga kommentarer: