Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 20 februari 2010

Massa snö på bilen!

Idag rasade all snön ner från taket...över min bil! Det var lite spännande eller, skitjobbigt!

Det tog lite tid att skotta fram den igen, och då såg mitt tak ut såhär. Men jag hade tur, det gick att trycka upp inifrån. Nu är där bara några små bubblor i tacket som knappt syns.
Sen skulle alla annan snö oxå skottas bort. Idag har jag skottat snö i ca 5 timmar.

Försökte lägga upp bilder på Facebook men det gick inte.

Ska snart krypa ner i soffan och kolla på melodifestivalen. Fick erbjudanade om att komma in till Catarina och Per att se det, men jag orkar inte efter snöskottningen! Men Ni är underbara vänner som tänker på mig!

Mår verkligen bra nu! Har underbara vänner, en underbar familj! Har ett jobb jag trivs kanon på! Dessutom har jag varje dag sedan i tisdags fått antingen beröm eller blivit uppskattad för det jag gör! Kan man ha det bättre? Nä jag tror faktiskt inte det!

Inga kommentarer: