Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 17 februari 2010

Mamma har alltid rätt!

Japp Simons öga var igengeggat imorse så nog har han ögoninflammation!

Idag är det dags för teckenkursen igen. Missade förra veckan....hade så ont i huvudet. Men idag får jag ta mig i kragen och gå dit!

Har sovit lite dåligt i natt...Simon har hostat en del så jag har vaknat ett par gånger. Och det märks att jag är piggare för nu märker jag varje natt när Connys klocka ringer...Det gjorde jag inte innan.

Har funderat en del och kommit fram till att det är okey att jag inte mår så bra varje dag. Jag är på bättringsvägen och det är huvudsaken! Det kan inte bli bra på en gång. Har bara ätit min medicin i 3,5 vecka. Det får ta lite tid, det kommer ta lite tid. Men jag är säker på att jag kommer ta mig igenom detta och komma ut på andra sidan, lite bättre och lite starkare än förut!

Inga kommentarer: