Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 15 februari 2010

Trött och kall

Är trött som en gnu, men kan inte sova. Har försökt. Fryser som få sitter in snurrad i filten.
Egentligen borde jag ta hand om tvätten, men jag orkar inte! Har ätit kakor och godis till lunch. Inte helt bra kanske, men nu blev det så.

Är så slö idag...får väl gå och lägga mig kl 7 ikväll så jag är pigg imorgonbitti är klockan ringer. Tove ringde precis och frågade om jag kunde jobba lite imorgon. Och det kan jag. Men bara fram till 12 ungefär. För sedan är det dags för mitt första besök hos kuratorn.

Är lite nervös över det. Men det blir nog bra. Hoppas jag. Jag är ju inte så bra på att prata med folk jag inte känner. Men hon är väl kanske van vid det och kan få igång med. JA, vi får väl helt enkelt se hur det går.

Inga kommentarer: