Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 10 februari 2010

Killing me....

Mitt huvud tar död på mig! Gör ont hela tiden..och inte så lite ont heller... Hoppas jag orkar med teckenkursen ikväll. Fick en inbjudan av Catarina idag, hon ville jag skulle komma och fika ikväll. Men jag kunde ju inte det. Men vi styrde upp lite eventuella planer för helgen. Hon skulle bara kolla med Per först. :) Mina nya vänner är underbara! <3

Fick ingen med posten idag. :( Så jag hoppas verkligen jag får den imorgon, annars börar jag nog gråta på riktigt...har ju väntat i över 1,5 vecka då....

Ska snart gå och röra ihop lite pannkakssmet. Blir pannkakor idag, Oliver ville ha det. Är dock lite sur för jag var på Willys och handlade innan. Men dom hade inte bobs drottningsylt....Jävla skitbutik. Hatar verkligen Willys, men jag orkade inte gå bort på coop. Trodde att dom i alla fall hade sylt... Tur att man inte är en fattiglapp som måste handla på Willy alltid! ;P Länge leve MAXI! Där finns allt!


Inga kommentarer: