Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 9 februari 2010

Så seg!

Har varit dålig på att blogga den sista tiden! Jag har varit så trött den sista tiden, vet inte om det är medicinen som gör det oxå.
Vissa kvällar somnar jag i soffan redan vid 8, och sover till klockan ringer kvart i 5. Och ändå är jag seg.

Dessutom drömmer jag massa konstiga saker.
Natten till igår hände det massor i mina drömmar. Olivers taxi kom aldrig och när jag försökte ringa till taxi så kunde jag inte slå numret utan slog bara fel hela tiden, Simon hade svininfluensa, Jag och conny bodde i ett kollektiv och han kom aldrig hem när jag ringde honom pratade han bara om sin nya bil. Vi hade köpt nån stuga eller nåt likande och sen hade jag slagsmål med Jessica.

Inatt har jag oxå drömt om Jessica. Jag och Conny skulle ha nån typ av fest, men alla gick hem medans jag var på toaletten, och inne på toa tappade jag nästan allt mitt hår, där var hår överallt. Det stack ut hårtussar genom rören från handfatet.
Sen när jag kom ut hade Conny, Jessica och Mange gått och lagt sig. Jag blev sur för att jag missat festen. Sen började jag och Jessica prata om vad som hänt. Fick inga svar i drömmen heller.
Sen pratade jag plötsligt i telefon med Jessica i stället. Kommer inte ihåg vad vi pratade om i telefonen, men vi var lagom sams och hon frågade om hon fick låna 100kr för att hon skulle betala tillbaka på skatten. Sen vaknade jag av att klockan ringde.

Brukar inte drömma såhär annars....kanske oxå är medicinen.

Är förvånad över att det redan är tisdag! Har jobbat både igår och idag och ska jobba imorgon oxå.

Imorgon kommer det förhoppningsvis paket till mig med posten!!!! Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer: