Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 4 februari 2010

Länge sedan...

Har haft fullt upp så jag har inte suttit vid datorn sen i fredags eller lördags!

I lördag var ag först i Ullared, köpte några linnen och tröjor till mig själv. Sen på kvällen var jag hos Per och Catarina. Vi åt jättegod mat och sen kollade vi på SOmmaren med Göran. Tyckte den var bra, lite små rolig. Påminner lite om sällskapsresan.
Hade jättetrevligt. Skönt med människor man kan vara sig själv med! Så man slipper låtsas vara nåt man inte är för att dom ska tycka om en!

I tisdags var det Tupperware-party hos Tanja, mycket trevligt. Hon bjöd på kladdkaka som var jättegod. Planerades lite för en utekväll. Som sagt, skönt med människor man kan vara sig själv med!

Igår jobbade jag till strax efter 3 sen hann jag bara hem innan jag skulle iväg igen. !7.15 var jag på Olivers dagis för att börja en tecken som stöd kurs. Jag gick teckenspråk 2 år i skolan, men det är ju 11 år sedan så jag kommer inte ihåg så mycket. Men lite kommer jag ihåg!

Nä dags att klä på Oliver, taxin kommer snart

Inga kommentarer: