Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 7 juni 2010

Booring

Är grymt uttråkad...fast övriga dagen har varit
bra på flera sätt!

Har börjat gå med storstäd idag... vilket betyder
en del slit, men hela tiden trevligt sällskap.
Tycker det verkar roligt, får väl se... Tycker ju
om att lära mig nya saker, och jag har rätt lätt
för att lära mig saker oxå. Men samtidigt är jag
lite rädd för att testa saker jag inte gjort innan.
Japp jag är en rätt störd person!

Var dock inte så länge med storstäd, skulle till
doktorn oxå. Sen efter doktorn så hämtade jag
ut ett par skor jag ska ha när jag storstädar.
Grymt! Dom är inte så snygga men dom var rätt
bekväma och lätt för att vara med stålhätta.

Har regnat hela dagen idag....men nu tittar solen
fram. Hoppas den stannar kvar...

Inga kommentarer: