Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 22 juni 2010

Spännande

Håller på att uppdatera min iPhone till iOS 4. Ska bli spännande
å se hur det funkar. Blir säkert kanon!

Funderar på att dra några avsnitt Sally ikväll med. Hon är ju
underbar!

Kloka ord från Sally:
Ännu en dag i paradiset. Man vaknar med blodsockret nere vid
fotknölarna och vill aldrig lämna sängen. Men hur skulle det se
ut om jag, Sally Santesson, uteblev från vardagslunken? Lite
gråare, lite futtigare.

Hur skulle världen se ut om alla mäniskor lyckades hela tiden?
Utan sådana som mig skulle världen inte gå framåt. Jag bjuder
på det här så den grå massan slipper göra mina hjältemodiga
misstag. Det gäller att fortsätta kampen mot bakåtsträvarna.
Och som vi alla vet... Det går inte att bromsa sig ur en
uppförsbacke."

Inga kommentarer: