Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 2 juni 2010

Men va fan!!!!

Jaha äntligen fri från huvudvärk... Då kommer nästa skit. Ont i halsen och hes som fan! Jävla skit. Varför ska allt komma nu? Kunde jag inte fått vara "frisk" lite först?

Imorgon är det i alla fall dags att jobba. Så jag får en hel arbetsdag denna veckan. På fredag är ju dagis stängt så då kan jag inte jobba.

Har haft en bra dag idag. Hunnit sola lite, ätit på donken med barnen... Sen hämtade vi Jessica och åkte till Ullared. Var inne en lite runda på gekås men jag köpte bara kam och hårfärg. Sen gick vi till netonnet och köpte det vi skulle. Men en sak blev fel så jag får ingen bild på min dator. :( får väl åka till stan och fixa imorgon. :/
tack för sällskapet Jessica.

Nä har ingen dator att pilla med så det är väl lika bra att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: