Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 23 juni 2010

Ska det aldrig ta slut

Ja det kan man undra. Simon var ju
magsjuka förra veckan. Söndag och
måndag. Och nu är Oliver dålig. Har
kräkts till och från sedan i fredags.
Han kräks sen är han bra nån dag sen
kommer det tillbaka. Trodde det var
bra nu men då kräktes han i natt igen.
Men efter det har han varit bra igen.
Hoppas det håller sig borta nu så vi kan
fira midsommarafton på hallandsgården
som vi brukar.

Själv är jag deppig för att jag inte kunnat
jobba sen i fredags. Var på jobbet i typ
10 minuter sen fick jag åka hem. Men
imorgon ska jag i alla fall jobba. Ska bli
skönt att komma hemifrån lite.

Har fått lite ont i halsen bara. Inte kul alls.

Behöver verkligen klippa mig. Nån som kan
tipsa om en bra frisör som inte kostar allt
förmycket? Håller på att leta upp ett nytt ställe
å klippa mig på.

Inga kommentarer: