Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 1 juni 2010

Ny månad!

Japp då var det Juni - sommar. Nja det har regnat nästan hela dagen så det verkar dåligt med sommar här...

Har inte gjort så mycket idag...åkte och städa folktandvården som vanligt imorse, men fick snart inse att jag inte skulle orka med att jobba idag heller. Så jag städade klart så fort jag bara kunde och åkte hem och la mig jämte Conny och somnade rätt fort. Vaknade sedan kl 11 och trodde att huvudvärken äntligen hade gett med sig. Låg kvar i sängen till efter 12 och så fort jag gick upp så kom huvudvärken tillbaka.

Efter det har jag bara tagit det lugnt idag, var inne i stan och fixade ett läkarintyg för Simon och har varit hos mamma och pappa för att slippa göra mat och få hjälp med barnen. :P Hjälpte dom med datorn oxå...

Blir nog samma imorgon, städa folktandvården sen hem och sova. Hoppas på att må bättre imorgon, för imorgon eftermiddag måste jag ta mig till Ullared och Netonnet. Om nån känner för att följa med så är det mycket välkommet!

Har varit en riktigt jobbig dag, hoppas denna huvudvärk vill gå över snart...har haft ont i 2 dygn nu... :(

Inga kommentarer: