Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 6 juni 2010

Skärpning!

Då var det söndag igen...undrar vad dagen har att erbjuda.... Det ska tydligen inte bli lika fint väder idag, men det gör inte så mycket för min del....måste nog ändå försöka hålla mig i från solen...har bränt mig mellan skulderbladen. Eller så får jag ha ryggen från solen...

Sitter och klurar med datorn...mycket man ska lära sig, men det kommer så småningom...så fort jag inte får nåt att funka så googlar jag och när jag hittat lösningen så är det sååå smidigt! <3

Har varit lite slarvig med bantandet. VILL verkligen gå ner mer, men hittar inte riktigt motivationen. Vissa dagar är jag jätteduktig....men andra inte... Dom dagarna funderar jag på om jag ska vara nöjd som det är. Men jag är inte nöjd. Så nu är det skärpning som gäller! Måste verkligen ta tag i detta!

Hoppas att syster kommer hit idag, behöver hjälp med att färga håret och fixa brynen. HAr en present till henne som hon ska få som tack för hjälpen. Ska ge mig på att färga håret en gång till....hoppas bara inte det blir orange....

Här kommer lite bilder från igår!

Inga kommentarer: