Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 6 juni 2010

En underbar kväll

Har haft en riktigt bra dag idag...syster var här och jag gick från orange till brunhårig...och syster gick från ljusa slingor till en grönaktig nyans av brunt... ja det är alltid lika spännande att färga håret hemma!

Sen har jag och barnen varit i stan och ätit på mac donalds sen åkte vi till pippilekplatsen...dock frös jag rätt mycket...det var kallare än jag trodde så linne var för kallt... huttrade i lite mer än en timme sen åkte vi hem.

Kvällen har varit lugn..har suttit här och pratat med Jessica, kollat efter färg till att måla om med och försökt få ordning på datorn och iPhonen. Börjar få lite ordning nu... håller på att lägga till musik i itunes nu..så ska det över på telefonen sen.

här kommer bilder på nya hårfärgen:

Inga kommentarer: