Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 16 oktober 2007

Back on track!

Vägde aldrig mig i fredag... Jag gick ju upp efter helgen när jag fyllt år. Det blev ju rätt mycket onyttigheter den helgen. Sen har det varit svårt att låta bli allt det goda, men nu har jag skärpt till mig.
Så jag tjuvvägde mig idag och har gått ner allt jag gick upp....eller nästan allt...1 hg kvar..sen har jag gått ner allt! Känner mig såå dukig nu!!!

Oliver och Simon fick fina innetofflor på posten igår. Tack gumman!!! Det första Oliver gjorde var att springa i sina, och dom var visst hala för han slog bakut och drog huvudet i golvet!
Undra om man kan göra dom mindre hala på nåt sätt...hmmm

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, det var ju inte riktigt meningen att han skulle halka heller!
Men bra att han blidde glad =)
Passade lillfisens tigrar?