Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 22 oktober 2007

lugn dag

Idag har det inte hänt mycket här... har varit lite trött, Oliver somnade sent och vaknade i natt och var väl vaken en halvtimme - timme. Drygt... Sen vaknade Simon 05,30 så man har väl rätt att vara lite trött.

Eftersom jag e trött...och gubben med för den delen så blir det inget bygge av hyllor ikväll. Kan aldrig vara bra å bygga möbler när man e trött...

Hände nåt komiskt för en timme sen... Låg på sängen med Simon liggandes på min mage. Då kräks han...i mitt öga. Conny skrattar, jag skrattar och Oliver börjar gråta... Han satt jämte och tyckte väl det hela var lite läskigt.

Imorgon ska till doktorn...se om dom kan hitta nån anledning till att jag e så trött hela tiden. Så då ska dom väl sticka mig en massa i armen skulle jag tro....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdå.. Vad oliver är känslig då..
Hoppas att du får bukt med din trötthet snart! Kramas