Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 12 oktober 2007

ändrade planer och vagn

Var ju ett par dagar sen jag skrev nu...

Blir inget Ikea på lördag... så nu e lilla jag förvirrad. Vet att jag inte borde planera saker alls för blir det inte av sen så går världen under typ. Har jättesvårt med ändrade planer... Allt bara stannar upp och jag kan lika gärna bara sätta mig ner och vänta tills vi SKA åka till Ikea... jag e störd jag vet...men det är verkligen skitjobbigt...
Var likadant när jag fyllde år och Anette inte kunde komma. Vi hade ju pratat om det och dumt nog var jag inställd på att hon skulle komma. Och när hon sen inte kunde var det nära att jag ställde in hela festen. Men det gjorde jag ju inte som tur var....vi hade såååå roligt!!
Men i alla fall så blir det ikea nästa helg och Jessica och Mange kommer hit och grillar på lördag istället.



Måste spy lite över vår satans vagn oxå! Suffleten gick ju sönder i Juli och vi har väntat och väntat och väntat. Så imåndags fick jag nog och ringde konsumetnverket och dom sa 2 veckor till annars kan ni lämna tillbaka vagnen. Och när jag sa det i affären så tog det 1 dag så fanns suffleten att hämta. När jag ska sätta dit den nya, går den sönder... Åker in och krånglar lite och får dit en tillfälligt, men dom har beställt en ny till. Redan här har vi fått nog och bestämt att vi ska köpa en ny vagn till Simon och ståbräda till Oliver.
Sen åker vi till eurostop för att fika med Ida och Elin. När jag ska sätta Simon i vagnen så åker han sits ner till liggläge men tänkte inte på det då...sen när jag skulle sätta honom upp när han vaknat efter en powernap på 5 minuter så går det inte! Då har vagnskrället gått sönder där oxå!!! Så nu ska den defintivt bort! Är bara så trött på det nu!!! Bara krångel!!!
Behöver jag säga att jag e sur??


Köpte i alla fall en ny fin scooter igår!




Nu e det bara å hoppas på att Oliver vill stå på ståbrädan och inte hoppar av...

2 kommentarer:

Anonym sa...

är verkligen ledsen att det inte kunde bli IKEA imorron :S trodde ju aldrig att det skulle bli massa problem med bilen... Sen är det ju inte kul att vagnen har pajat!! Men den nya var super fin!! Hehe.. får kanske ha sele på så han inte springer iväg:P hehe.. IKEA nästa lördag!! Sorry igen.. Kram

Anonym sa...

Åh, snügga vagnen!
Säger som jessica, sätt sele på honom =)