Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 8 oktober 2007

blandat

Igår var vi inne i stan en vända och kollade lite i affären...köpte lite små saker..leksaker till barnen och nya strumpor till mig..i like!
På kvällen när jag tar av min tröja så märkte jag att tappat min armband som jag fått av Conny i julklapp. :( Har kollat lite här hemma och i bilen, men har inte hittat det...ringde till och med runt till butikerna och fråga om nån lämnat in det..men inte. Det finns väl ingen som lämnar in ett guldarmband...

Idag har vi varit hos doktorn med Oliver...tvättat bilen och byt Olivers skor...dom vi köpte i fredags gick sönder imorse.
Sen kom Ida besök...hon skulle köpa lite mammakläder av mig...och passade på att låna vår toa...

Har pratat med en av alla hundra kusiner på facebook idag och hon kommer eventullet på besök på tisdag! Ska bli kul att träffa henne det var länge sen...

Funderar på hur jobbigt det skulle bli att släppa med sig 2 barn till Västerås... Blir så mycket saker att ha med...plus att Oliver inte är så lugn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte kul och tappa smycken åså.. Ne tyvärr finns det väl inga såna!! :( hehe.. toa lån!! :P Man vet ju aldrig om han blir jätte lugn...:p puss

Anonym sa...

Åh, ska ida ha en ny liten?
Hälsa och gratta om så är fallet!