Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 17 oktober 2007

Kusinbesök och Q8

Igår kom min kusin Pernilla på besök, har ju inte sett henne på 2,5 år så det vara kul att träffa henne igen. Hon hade dessutom med sig muffins, goda muffins till på köpet!
Blev massa bubbel om släkten, så klart....den e ju rätt stor så det finns mycket att prata om. Blev bjudna på fest, hon fyller ju snart år. Så vi får väl se om vi hittar nån barnvakt.

Conny beställde en fjärrkontroll för 2000kr i helgen, och den kom idag. Öppnad och det fattades saker... Ringde och skällde lite...tycker nog lite synd om kille han pratade med... Fast kul var det ju!

Ska ringa och boka ett släp snart! Har letat upp nummret till Q8 för flera timmar sedan medn inte ringt ännu. Gillar inte att ringa såna här saker.... försökte lura över det på Conny innan, men han gick inte på det...

Idag är en sån där dag som jag saknar Liten väldigt mycket.... :(

Imorgon ska vi se prison break..... weee

Skulle lagt upp 2 bilder här oxå, men det gick ju inte idag visst...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... skojj!! Barnvakt...hmmm.. oss?? hehe.. Va!! var den typ sönder oxå när han fick den??!! Illa!! då var vi inte på humör då!! :P kram kram gumman!!

Anonym sa...

Vad ska ni med släpet till?
Flytta in hos mig? *hoppas*
Krama!!!!!!!!