Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 3 oktober 2007

frisören, fika och trasig mobil

Att vakna mellan båda sina barn är varmt, trångt och underbart!
Blev en snabb koll på mumin och sen stressade vi igång.

Sen som vanligt, speciellt eftersom Simon passade på att bajsa i bilen medans jag packade in sakerna i bilen, hämtade vi Jessica och åkte till Eurostop. Min plan var att vi skulle vara där kl 10 när dom öppnade för att slippa vänta hos frisören. Men klockan var nästan halv 11, men som tur var slapp vi vänta i alla fall.
Oliver blev klippt och när jag skulle ta en bild med telefonen för att skicka till Conny så var den sönder! Andra gången nu...blir så trött. Ska lämna in den imorgon.

Sen gick vi och köpte en pyjamas till Oliver och ett par byxor till Simon.
Efter det gick vi till espresso house och fikade lite. Pratade massa strunt....
Sen letade vi efter tumvantar till Oliver, men det får man tydligen inte ha om man e kille. Fanns bara rosa typ.

Sen blev den tur inom BR och Oliver fick en bil och en elefant.

Tack Jessica för en underbar dag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe... Olli blev super fin i håret!! Hehe.. kul att prata massa strunt!! :P Ja det var konstigt att det bara fanns till tjejer!! Tack själv för en härlig förmidda!! Många kramar!!