Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 19 oktober 2007

Bubbel

En lugn och kall morgon... Oliver kollar på bilar i sovrummet, Simon ligger på golvet och leker, jag sitter här och i köket sjunger bwo...

Nu har jag fått tillbaka min telefon, dom har lagat den på samma sätt som sist..får väl se hur länge det håller denna gången... Men jag e helt klart nöjd med att ha MIN telefon!När jag var inne på eurostop så passade jag på att handla hem maten som vi ska ha imorgon... Kyckling och potatisgratäng...köpte inte potatisgratäng iofs, men det som behövs för att göra den!

Bokade oxå släpet igår...blev riktigt förvånad över priset... 300kr för ett helt dygn! Inte illa!
Så Imorgon kl 9 ska vi träffa Jessica och Mange och hämta släpet och sen åker vi mot Ikea... ÄNTLIGEN!!!

Oliver var så mysig imorse... han vaknade lutade sig över mig och tittade på min en stund sen fick jag goaste kramen....sen en puss! Inte illa alls....blev lite klappade oxå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ska ni köpa? *hoppar upp och ner av nyfikenhet*