Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 15 januari 2009

-3,1kg

Idag var det dax för vägning. Och vågen visade att jag totalt gått ner 3,1kg på 2 veckor. Är så nöjd med mig själv. Helt klart värt den fruktansvärda träningsvärken i vaderna.

Fick köpa svenska böckerna för 300kr vilket gjorde att jag tjänade 400kr på att köpa dom av Fredrik. Han hade med dom redan igår så dom ligger här och väntar på att jag ska läsa lite... Måste komma håg att ta ut pengar till honom.
Sen hittade jag psykologi boken på tradera 100kr billigare. Ska betala in den sen.
Igår på psykologin skulle vi skriva upp oss på en tid vi skulle träffa läraren. Att man då får höra av den som sitter jämte, ska vi ta den tiden? Sånt blir jag glad av. Jag tycker det känns tryggt att ha med nån man känner sen innan. :)

Idag är det svenska som gäller, hoppas läraren är där i dag så det kan bli nån riktig lektion och inte som sist när vi fick gå efter en stund. Det är väl bra om man kan gå hem, men om man ändå måste gå på fler lekioner så kan man lika bra ha lektioner. Det är så segt att bara sitta på skolan och vänta. Även om jag är van sen förra året när jag hade 5 timmars håltimme på måndagarna. Skönt att slippa sånt denna terminen.

Inga kommentarer: