Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 27 januari 2009

Skolan har tagit fart på allvar

Det märks om inte minst på bloggen. Är sämre på att uppdatera men men. Jag gör mitt bästa!
Känns som en dålig Mimmidag idag.. vakna med både huvudevärk och mensvärk. Känns som det kommer bli en toppen dag! NOT.

Vi har börjat spela CoD igen här. Det var så länge sen och det är ju så kul!!! Men det är ett av dom spel där jag är en dålig förlorare. Finns vissa spel som jag blir rikigt förbannad om det går dåligt för mig. Men som tur är går det över ganska fort igen.

På tal om spel så ser jag frameot sims 3 som snart kommer. Har för mig att det var nu nån gång i Februari. Sims är lite utav det bästa!

Nä dags att göra barnen klara för dagis. Sen ska jag hem en snabbis, brukar ju annars köra wii fit på tisdagmorgonen, men med den värk jag har i min mage så känner jag inte alls för det. Ska ta en lång varm dusch istället och se om jag hinner måla mina naglar...

Inga kommentarer: