Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 7 januari 2009

onda huvud!

Idag är det 3:e dagen som jag vaknar med huvudvärk. Är asjobbigt. Har smällt i mig en ipren 600mg och 1 panodil, får hoppas det hjälper för vi ska snart åka in till stan och träffa Linda. Ska köpa lite block och sånt till skolan.

Igår var vi hemma och Isak och lekte. Oliver och Isak hade så roligt. Så trots att vi varit där i nästan 3 timmar så stortjöt Oliver när vi skulle hem. Hela vägen hem ropade han efter Isak. Inte lätt det är ju hans Isak som han brukar säga.
På vägen dit hände nåt vansinnigt roligt. Oliver är ju rätt bra på att gå i sin egna lilla värld, och rätt som det var gick han rakt in i en postlåda! Skrattade så jag grät...som tur va så blev Oliver inte ledsen.

nä dax att börja göra sig klar...

Inga kommentarer: