Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 2 januari 2009

Kalopps!

Är ensam hemma med barnen. Dom leker med varandra på rummet, utan att bråka. Dom kan om dom vill! Jag väntar på mina päron medans kaloppsen står på spisen i köket.

Mina 2 första "bantardagar" har gått bra. Har inte tagit en godisbit. Trots att det står en chokladlåda på bordet bakom datorn och en godisskål i skåpet.... tycker att jag e fruktansvärt duktig.

Jag och Jessica ska ju börja gå ut och gå på söndagarna. Alltid roligare med sällskap. Sen får jag se till och gå ut och gå lite själv oxå. Men inte idag. Det är svinkallt ute. Imorse hade vi -12,4 grader, nu är det -5,3. Brrr!

Ska oxå bli bättre på att dricka mitt gröna te. Det hjälpte mig mycket förra gången jag gick ner i vikt... Nä nu ska jag fortsätta med min kalopps.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Din Pappa kom in på mamma salong idag. Så nu vet jag hur han ser ut :D. Och du hur fick du fram det där så man ser hur många det är som läser di blogg?? God forsättninge / Jennie